Oprichter van Gastvrijbedrijf Training & Communicatie, marketingcommunicatie adviseur, trainer en mentor
Jeanet heeft werkervaring in de publieke en commerciële sector en opleidingen gevolgd in marketing en communicatie, NLP-trainerschap, systemische werken, project/programmamanagement, coachen en trainen.
In haar KLM-tijd heeft ze geleerd wat topservice is. Hierna bouwde, van de erfenis van haar vader en moeder, en runde zij, zo’n twaalf jaar een B&B- accommodatie en trainingsruimte en ontwikkelde zij een fascinatie voor gastvrije communicatie en de manier waarop je (non)verbale communicatie oneindig kunt inzetten om mensen en bedrijven te laten ontwikkelen en groeien. Hierbij adviseert en ondersteunt zij anderen graag.
Jeanet heeft veel kennis en levenservaring opgedaan over mensen en hoe zij met elkaar communiceren, omgaan en werken. En heeft ontdekt dat de ontmoeting tussen mensen centraal staat in alles wat wij doen. We kunnen er niet zonder. Het leven wordt hierdoor ook leuker. Door je medemens als individu en je beste gast, klant, client, patiënt of inwoner te zien en je authenticiteit en passie hierbij in te zetten als USP, creëer je de mooiste ontmoetingen en verbindingen, waarbinnen alles mogelijk wordt. Hiermee kom je verder en word je persoonlijk en zakelijk succesvol.
Waarom je met ons werkt
- Comptia-trainer, NLP-trainer, systemisch werken gecertificeerd
- Opgeleid in marketing en communicatie
- Ervaren in hospitality en luchtvaart
- Bekend met de publieke (gemeenten) en commerciële sector
- Eigen trainingsmodellen en -methodieken
- Factor C facilitator